nanka
Administrator
Dołączył: 23 Gru 2005
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 18:53, 23 Gru 2005 Temat postu: Regulamin |
|
|
Regulamin Forum
1. Forum jest miejscem wymiany informacji, komentarzy i myśli na tematy głównie związane ze szkołą, ale także dotyczące zainteresowań uczniów, nauczycieli i rodziców.
2. Zarejestrowany Użytkownik publikuje swoje komentarze i przemyślenia wyłącznie na własną odpowiedzialność.
3. Wypowiedzi publikowane przez Użytkowników na Forum nie mogą:
* wzywać do popełnienia przestępstw, być sprzeczne z zasadami współżycia społecznego, wzywać do nienawiści rasowej, wyznaniowej czy etnicznej, ani propagować przemocy,
* zawierać treści obscenicznych i obraźliwych, naruszać zasad Netykiety,
* naruszać praw autorskich, znaków towarowych itp.
* zawierać wirusów ani jakichkolwiek innych rozwiązań destrukcyjnych
* zawierać przekazów reklamowych
* zawierać wulgaryzmów - obowiązuje pełna kultura
W celu zachowania jako takiego ładu i porzadku na forum należy kierować się poniższymi wytycznymi:
- tematy postów należy umieszczać w odpowiedniej kategorii forum aby uniknąć bałaganu i pozostawić forum czytelne i przejrzyste;
- nie należy umieszczać na forum zbyt dużych plików graficznych co może znacznie spowolnić działanie forum (dla modemowców);
- w tematach postów należy umieszczać istotę problemu, tak aby osoba przeglądająca forum wiedziała czego dotyczy zawartość konkretnego posta bez konieczności wchodzenia do niego;
- zadając pytanie pisz tak by temat dawał obraz zawartości wiadomości i pojęcie o tym czego można się spodziewać po temacie. Nie zadajemy pytań "Mam problem" "Czy wiecie ?" itd.;
- w zakładanych tematach nie używany WIELKICH LITER i wykrzykników !!! (w usenetowym jezyku uznawane jest to z krzyk i nie jest mile widziane);
- nie zaśmiecanie forum z premedytacją;
- podszywanie się pod inne osoby i robienie bydła na forum = banicja;
- nie piszcie kolejnego posta pod własnym, edytujcie post poprzedni w celu poprawienia treści (ograniczy to niepotrzebny rozrost bazy danych);
- nie wolno zmieniać treści listu przedmówcy. Nalezy pisać p o d fragmentem, na który sie odpowiada. Należy pozostawiać tylko i wyłącznie ten fragment, na który sie odpisuje;
- zawsze należy wycinaćc podpis przedmówcy i reklamy, o ile nie będzie do nich żadnych odniesień.
4. Karą za nieprzestrzeganie netykiety i regulaminu jest usuniecie wiadomości lub po 5 upomnieniach zablokowanie użytkownika.
5. Administracja forum zastrzega sobie prawo do usuwania treści, o których mowa w pkt 3 regulaminu.
6. Użytkownik wypowiadając się na forum, tym samym wyraża zgodę na umieszczenie wypowiedzi lub jej fragmentów w innych publikacjach.
7. Administracja forum zastrzega sobie również prawo do ujawnienia tożsamości Użytkownika lub wszelkich informacji podanych przez Niego podczas rejestracji na żądanie uprawnionego organu jeżeli w stosunku do Użytkownika zostanie wszczęte postępowanie karne lub cywilne mające jakikolwiek związek z aktywnością Użytkownika na Forum.
8. Administracja forum zastrzega sobie prawo do wyłączenia serwisu bez podawania przyczyn takiego działania oraz prawo do zmiany regulaminu.
9. Regulamin obowiązuje od momentu opublikowania.
Post został pochwalony 0 razy
|
|